Ik kan geen filmpjes bekijken via uitzending gemist. Iemand enig idee hoe dit komt (zie extra toelichting) en wat ik moet doen om dit op te lossen?

Als ik een programma wil starten geeft hij aan dat ik Silverlight moet downloaden. Dit heb ik al eens gedaan. Na het verwijderen van Silverlight en het opnieuw downloaden geeft hij aan dat het programma niet geinstalleerd kan worden omdat het al geinstalleerd is. Ook na het aan en uitzetten van de laptop. Dit geldt ook voor Adobe flashplayer. Ook opnieuw gedownload en de laptop blijft zeggen dat ik het niet heb.
Enige tijd geleden ging dit gewoon nog wel, volgens mij heb ik geen programma's verwijderd of wijzigingen aangebracht.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

probeer deze
start
instellingen configuratiescherm
Internetopties
geavanceerd
opnieuw instellen
toepassen
ok

je probeert dan weer opnieuw op de site waar je die melding krijgt
waarschijnlijk moet je silverlight dan weer opnieuw instellen gewoon doen
zo ook met flash

lukt het dan niet verwijder silverlight and flash player
onder software en doe een cc cleaner scan
om eventuele register resten te verwijderen

en probeer het daarna nog eens
en anders probeer je google chrome
capthavoc
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het zou kunnen dat je een virus op je computer hebt. Als dit zo is maak dan je computer virusvrij met een goede betrouwbare virusscanner
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je de invoeg toepassingen wel aan. In je browser.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je de Hostfile veranderd?