Is er een programma waar je je stem kunt vervormen (voor skype)?

Ik heb clownfish geprobeerd maar ik heb het weer verwijderd omdat het alles wat je typt vertaald en dat vond ik niet nodig (en je kon het niet uitzetten).
Heeft iemand een goed alternatief waarmee je je stem kunt vervormen voor hoge of lage stemmetjes ed.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.7K

Het beste antwoord

Skype voicechanger zou het moeten doen.Voor zover ik weet gratis

http://skype-voice-changer.nl.softonic.com/

Als je er geld voor over het doet ook een programma als AV Voicechanger het heel leuk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel :D ik heb dat programma van die link gedownload en morgen nog even kijken of het werkt want er is nu niemand online waarmee ik kan bellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel voor je antwoord :)

Andere antwoorden (1)

Je kan op je mobiel een app downloaden om je stem te veranderen en die tijdens skype gesprekker erbij te houden.