Ik heb 2 accounts: A en B. Nu wil ik op B gebruik maken van MSN, zonder dat dit zich vermengd met mijn account A. Hoe doe ik dit?

Ik wil dus niet dat msn zich meldt terwijl ik in account A aan het werk ben. Maar MSN moet wel bruikbaar zijn als ik in account B bezig ben.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Download gratis messenger plus. Je kan dan op beide accounts ingelogd zijn. In de opties kan je aangeven dat je meerdere acdounts gelijhkertijd wil gebruiken kan je deze nasst elkaar openhouden zonder dat ze elkaar in de weg zitten

www.msgplus.net
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat gaat denk ik zo niet lukken
je zou wel Amsn kunnen proberen ?
maar ik vraag me af of dat gaat werken
omdat Amsn juist bedoelt is voor de chat
misschien dat je als je een extra windows account maakt en je daar tussen kunt wisselen
maar direct verbinding zal moeilijk gaan denk ik
maar het lijkt me niet te doen onder 1 windows account

2 pc,s met een kvm switch heb je nodig om het goed te doen.
capthavoc