Waarom krijg ik een foutmelding als ik bestanden op een SD kaartje wil zetten?

Ik heb een SD kaartje van 2 GB. Er staat nu voor 550 MB aan bestanden op. Ik kan er geen bestanden meer bijzetten. Ik krijg dan de melding: "kan de map of bestand niet maken".(Het zijn allemaal dezelfde bestanden)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Er zit een schuifje op de zijkant van je card-reader (waar je je SD-kaartje instopt)

Die moet je overzetten.

Anders moet je 'm fragmenteren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat laatste had waarschijnlijk *de*fragmenteren moeten zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, ga ik proberen.

Andere antwoorden (2)

Aan de zijkant zit een klein schuifje, schuif die naar de andere kant.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, ga ik proberen.
Probeer je alle bestanden in de root te zetten of in submappen? Bij een FAT32-geformatteerd kaartje kun je nl. niet meer dan 100 bestanden in de root kwijt omdat de fat maar 100 bestandsnamen voor de root kan opslaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf nog niets geformateerd omdat ik op internet zag dat dat dan ook weer problemen kan geven. Er staan nu 82 bestanden op totaal. Gewoon los op het kaartje, niet in submappen.