Welke technologie gebruikt Acronis True Image om backup te maken teriwjl je verder werkt met de PC?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Naar mijn weten gebruikt Acronis "Volume Shadow Copy" dit zorgt ervoor dat de bestanden die in gebruik zijn gekopieert wordt naar een "onzichtbare" map, vervolgens worden deze dan gebackupt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Deze maakt in de meeste gevallen (standaard instelling) een kopie van de bestanden die je op je schijven hebt staan. Wanneer je dit eenmaal hebt gedaan vergelijkt acronis de bestanden op ingestelde momenten met de opgeslagen en de gebackupte bestanden. Hij houdt nu alleen de wijzigingen bij en maakt geen nieuwe gehele backup.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedankt maar ik heb het niet over incrementele backups, gewoon als je met true image een image maakt, terwijl da die da aan het maken is, kan je verder werken met je PC. Die technologie dat je kan verder werken met je pc terwijl er een backup gemaakt wordt heeft een naam dat True image daaraan geeft maar weet niet meer welke
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Drive snapshot?.. uit de handleiding in het engels:
Ensures 24 X 7 Uptime
With the Acronis Drive Snapshot, systems can be imaged while they are in use, supporting
24 by 7 availability. This technology enables the product to backup and image critical
operating system files, the master boot record and any partition-based boot records without
requiring a reboot. A CPU allocation feature allows you to limit the amount of CPU usage for
the application to maximize the CPU’s availability for mission critical applications. Moreover,
users can control hard disk drive writing speeds and control network bandwidth used during
backups, allowing minimal disruption of business operations.