Ik heb een probleem met microsoft Word 2011(?). Wie kan me helpen? zie toelichting..

Als ik Word opstart begint de cursor helemaal boven aan te knipperen, terwijl hij normaal netjes een beetje naar beneden begint...
Ik kan nu van helemaal bovenaan de pagina tot helemaal beneden typen.
Hoe kan ik Word weer zo instellen dat ik weer een normale pagina instelling heb.
Het licht niet aan de 'marges' want die staan gewoon op normaal.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

In Word kun je aangeven of de witruimte tussen pagina's wel of niet getoond wordt. Je kunt dit aan of uit zetten door net boven de pagina te dubbelklikken. Je muis verandert dan in een icoontje van twee pagina's onder elkaar.

Wanneer dit niet lukt, kun je het ook aanpassen in de opties voor Word. Klik hiervoor op de Officeknop (het balletje met het Officelogo links bovenaan in de hoek. In het menu dat opent zit onder de lijst met geopende bestanden een knop 'Opties voor Word'. Klik hierop en kies in het menu links de tweede optie 'Weergave'. Hier kun je bovenaan een vinkje zetten bij 'Witruimte weergeven tussen pagina's in Afdrukweergave'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ roqui
Dankjewel! Dit was idd het probleem!

Andere antwoorden (1)

ik denk dat je dit in "beeld" moet instellen, als deze in concept staat, staat de cursor helemaal boven aan. door beeld aan te klikken en dan de instelling afdrukweergave aan te klikken zal de cursor weer naar de plaats gaan waar je hem in marge heb ingesteld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas werkt ook dit niet, hij staat al in de afdrukweergave .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dan kan ik alleen nog maar bedenken dat het in de marge zit. maar die staat al op normaal.
nu kan je normaal natuurlijk zelf ook instellen, deze staat standaard, boven, onder, links en rechts op 2,5 cm