Hoe zorg ik dat mijn video's, die ik opneem met Dxtory, niet haperen?

bijvoorbeeld: in de onderstaande video zie je, vooral in het slow motion deel, dat de recording erg hapert. Dit ligt niet aan mijn render-settings (Sony Vegas pro 11), want in Sony Vegas zelf zie ik ook dat het hapert...
In de foto zie je mijn settings.
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Ik herken het probleem, omdat ik ook weleens zoiets heb gedaan, alleen met een ander recording programma. Dat brengt mij op het idee, dat jouw computer (je processor en evt. geheugen)het nèt niet aan kan. Je zult zelf ook wel weten dat dit soort programma's ongelooflijk veel rekenkracht vergen.

Misschien kun je het op 3 manieren checken of dat zo is.
1. Zet je taakbeheer eens aan en kijk eens of je processor-gebruik 100% is tijdens de recording. Dat kan er op duiden dat er geen rekenkracht genoeg is.
2. Probeer het ook eens, nadat je echt alles op je computer hebt afgesloten. Dus ook geen p2p software, internetverbinding, en virussoftware.
3. Ook kun je, als je iemand kent met een snellere computer hetzelfde eens proberen. Dat wordt natuurlijk een heel gedoe, maar als je echt de oorzaak wilt achterhalen, heb je dat er misschien voor over.
Succes!