Ik ben een bestand vergeten op de slaan. De computer ging op stand-by en nu ben ik alles kwijt. Is er een manier om dit terug te halen?

Ik heb al gezocht op bestandsnaam en om woorden uit het bestand maar daar staat het niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kom je aan de bestandsnaam, had je het al eens eerder opgeslagen dan? Zorg er ALTIJD voor dat je iets geregeld even opslaat. Vooral als het om grote bestanden gaat, waar je lang mee bezig bent. Geregeld even op de "opslaan" knop drukken. 1 seconde werk. Als je het niet eens hebt opgeslagen dan ben je het waarschijnlijk kwijt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had het geopend met mijn mail, ik had het op een andere computer gemaakt. thuis ben ik toen verder gegaan alleen niet opgeslagen, wel open laten staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan moet het toch ook nog in je mail staan? behalve dat wat je er daarna nog aan gewerkt hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel toch ook het deel wat ik daarna heb gemaakt. Dat andere heb ik nog wel maar het gaat om 1000 woorden van daarna.

Antwoorden (2)

Word slaat altijd even je bestand voor de veiligheid op. Ga in word en dan kun je het terug vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kom ik bij die bestanden? Want bij onlangs geopend staat hij niet...
zoek een programma file recovery.
Er zijn er meerdere betaald en gratis.
Frank