Wat is een goeie anti-plagiaatscanner die ik kan downloaden op m'n computer?

Ik moet een essay inleveren op de universiteit en ik wil kijken hoe het zit met de plagiaat met betrekking tot mijn essay. Ik zou ook graag 2 documenten van mijzelf willen vergelijken met elkaar die ik op mijn computer heb staan. Wie weet met welk dit programma kan en hoe? Ik heb zelf Viper gedownload, maar die vergelijkt ze niet met elkaar. Of ik weet in ieder geval niet hoe ik dit moet doen. Wie helpt mij uit de brand?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
5.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoezo uit de brand?? Je weet toch zelf wel of je genoeg eigen tijd / woorden / werk / inzet / kennis hebt gebruikt om de ' plagiaat-toetsen' te doorstaan ?

Antwoorden (2)

Gewoon googlen. Plak een zin uit je essay in google en kijk welke websites hij vind. Waarschijnlijk dus de website waar jij je informatie vandaan hebt.
Doe dit ook bij een soortgelijke zin uit je andere essay en kijk of google de zelfde website aangeeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens hier: http://www.gratissoftware.nu/gratis-plagiaatscanner-anti-plagiaat-software.php
Hier staan de beste plagiaatscanners op een rijtje. Ze zijn daar ook te downloaden.

Gavin

Toegevoegd na 2 minuten:
Je kan ook een account aanmaken hier: https://www.ephorus.com/nl/home
Demo account dan. Hetzelfde, scant ook op plagiaat. Word door scholen gebruikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
helaas staat er: Studenten krijgen geen toegang tot deze omgeving. Zij kunnen hun werk inleveren bij hun docent via student.ephorus.nl. moet je dan wat gaan verzinnen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ow je kunt niks verzinnen dat er een aanvraag word verstuurd en dan zie ze dat het nep is:(