waarschuwing nieuwe email in taakbalk weergeven

weet iemand of er een mogelijkheid bestaat om via Windows mail een notificatie te krijgen wanneer er nieuwe emails zijn in de onderste taakbalk zonder dat het email programma openstaat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
3.5K

Het beste antwoord

Zonder programma is dit inderdaad niet mogelijk, maar er bestaan allerlei addons, programma's, etc die soms zelfs je CD-lade uit laten gaan zodra je mail hebt. Maar het is ook mogelijk om windows live mail naar de taakbalk te laten minimaliseren (Extra > Opties). Vervolgens verandert het icoon in het systeemvak en hoor je een geluid wanneer je mail hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dit is niet mogelijk. Niet met outlook express of outlook. Maar ook elk ander programma dat kijkt of er pop3 mail is binnengekomen, zal op zijn minst in je geheugen moeten zijn geladen om zijn werk te doen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Overigens, als je reden is om alleen notificatie te krijgen maar geen post op te halen, deze programma's zullen er mogelijk zijn. De programma's moeten ook dan wel 'open staan' op je pc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik het programma mozilla thunderbird, deze laat een melding zichtbaar als er nieuwe mail is. Hij zal ook vast wel via een icoon in de taakbalk laten weten dat er nieuw mail is.