Waarom bevriest mijn computer voor ruim 30-60 seconden of langer, als ik origin start? Zie beschrijving.

Waarom bevriest mijn computer voor ruim 30-60 seconden of langer, als ik origin start? Als ik het start blijft mijn laptop ff hangen. Ik zie dan ook het lampje van dat mijn geheugen gebruikt wordt vol aan staan zonder te knipperen. (in normale omstandigheden, ook als origin gestart is, knippert die). Op onze oudere computer doet dit probleem zich niet voor. Die computer is trouwens ruim 6 à 7 jaar oud. Alsjeblieft help me! (Samsung RF711-S01NL)(naam van laptop)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Ten eerste: het knipperende lampje is niet van het geheugen maar van de harde schijf.
Ten tweede: Als je spel is opgestart, probeer dan je settings van het geluid en het beeldscherm zo laag mogelijk in te stellen. Her start het spel, wordt het nu beter?
Meestal is het probleem bij dit soort klachten dat er een device [harde schijf, grafische kaart, geluidskaart] -te- druk bezig is met laden waardoor je computer [lees: processor] niet met iets anders kan doorgaan en dus het gevoel geeft van 'bevriezen'.