Java valt de heletijd uit en het is erg irritant, hoe voorkom ik dit?

Alles wat ik doe met Java valt om de 2 minuten uit, en het is echt heel vervelend. Wat kan ik eraan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat voor foutmelding krijg je? Is het een melding dat je Java moet installeren als je een programma opent of een document oid opent?
Zo ja probeer dan JRE (Java Runtime Environment) te installeren. Dat helpt bij dit soort foutmeldingen.
http://www.filehippo.com/download_jre_32/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik krijg geen foutmelding, ik krijg gewoon opeens een wit scherm en dan reageert niks meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met welk programma ben je dan bezig?

Het beste antwoord

Van Java krijg ik geregeld een update. Als jij het programma al lang niet bijgewerkt hebt zou het kunnen dat jouw versie inmiddels zo verouderd is dat hij het niet meer doet. Download de nieuwste versie, en het probleem is waarschijnlijk opgelost.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar vind ik de nieuwste versies dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gevonden, bedankt.
Amadea
12 jaar geleden
Hier kan je het controleren: http://www.java.com/nl/download/installed.jsp