Kent er iemand een android spel waarbij middels GPS een soort the hunt gespeeld kan worden?

Hoi,

Ik ben opzoek naar een spel voor op je android telefoon.
Met het spel is er 1 doelwit die in het echt rondloopt en middels GPS zijn locatie kenbaar maakt. Daarnaast zijn er jagers die deze persoon moeten zien te vinden en als de personen dichtbij elkaar zijn dat ze punten krijgen.

Dus doelwit heeft android mobiel met gps en zend zijn locatie en de jagers hebben android telefoon en kunnen zien waar het doelwit is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben meer dan geinteresseerd !!! leuk spel voor familiedagen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel inderdaad zoiets als the target, maar dan voor de android zodat je het zelf kan regelen en niet via een bedrijf hoeft te doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat soort spellen zijn niet zo makkelijk te maken (heb er ervaring mee). Voor zover ik weet is het nog iet mogelijk om dit zelf te organiseren.

Antwoorden (2)

Je zou zoiets kunnen doen doormiddel van latitude, dit is een app om je locatie te delen en eventueel foto's of info.
Het maakt gebruik van google maps en kun je binnen een vrienden netwerk doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat jij bedoeld is volgens mij het spel The Target.

http://www.thetarget.nl/

Het is niet zo dat je dit met je eigen mobiel speelt, maar met gsm's van het betreffende bedrijf. Het is trouwens een superleuk spel! ik heb het ooit gedaan in Utrecht.

Toegevoegd na 1 uur:
Misschien dat je hier iets mee kan: http://www.androidzoom.com/android_games/casual/coua_baibr.html

Maak foto's van locaties en laat naderen ze zoeken voor punten.