Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Tegen welke problemen loop ik aan als ik een Apple koop?

Ik overweeg een Apple laptop te kopen. Maar ik weet niet tegen welke problemen ik aanloop omdat heel veel via microsoft gaat. Zoals het office pakket, maar ook simpelen dingen als MSN.
Ook weet ik niet of ik andere programma's moet halen in de vorm van een virusscanner ed.
Zitten er ook extra kosten aan verbonden om Windows Bestanden toch op de Apple te kunnen openen.

Toegevoegd na 1 dag:
Ik ben een student, en wil hem enkel gebruiken voor internet en het maken van werkstukken. Games ed speel ik niet. Maar mijn ervaringen met Windows zijn tot op heden niet goed.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.3K
capthavoc
12 jaar geleden
Als student lijkt mij de aanschaf van een mac niet erg logisch vanwege de hoge prijs
Ik heb over apple gespuit nu mag jij over windows je ervaring/problemen spuien ? eerlijk is eerlijk maar ik jan het me niet voorstellen eigenlijk,
voor wat jij er mee wilt doen is een laptoppie met windows 7 met intel core 2 een breeze
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
koop beter een Acer Aspire Ultrabook S3.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Er is gewoon office voor apple beschikbaar. dus je kunt gewoon word bestanden openen en schrijven op je macbook. msn is ook gewoon beschikbaar voor de macbook. een virusscanner is niet nodig omdat de kans op een virus op een mac gewoon heel klein is. eigenlijk komt het er gewoon op neer dat alle grote programma's ook een mac versie hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Eigenlijk niets,behalve dat je van windows naar een compleet ander progamma overstapt, je moet er aan wennen maar voor de rest is Apple een prachtig progamma dus ik zou hem kopen als ik jou was.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden