Kan je het scherm op je iPod ook filmen?

Ik weet dat je een foto van je scherm kan maken, maar kan je ook een video maken? En zoja, hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Je kan wel je scherm met een tweede camera filmen, het filmen vanuit een applicatie e.d. kan niet; dit laat het systeem niet toe.

Toegevoegd na 2 uur:
Soortgelijke vragen zijn hier eerder gesteld, tevergeefs.

Zoals ik al zei laat het systeem (OS) niet toe, wel een gejailbreakte OS blijkbaar wel.

Als je hem niet wilt jailbreaken maar een beeldscherm wilt kunnen filmen zijn er wel applicaties waarmee je een iphone e.d. kunt simuleren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat wil je precies doen? =)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@SharonGitaar: wat wil je ermee gaan doen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Aysecigim: dan moet je dat tegen haar zeggen, niet tegen mij xD
Je kunt bij haar vraag onderaan op (in dit geval) "0 reacties" klikken en het daar zeggen, tegen haar =)
Ja dit kan maar daarvoor moet je iPod gejailbreakt zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan maar dan moet je je ipod jailbreaken, en dat brengt risico's met zich mee want jailbreaken is gevaarlijk.
1: je weet nooit wat je voor troep binnenhaalt
2: als je een Applicatie van Apple downloade bestaat de kans dat ze jou ipod uitzetten (alleen als hij betaalt) apple zal dan zien dat jij gratis betaalde apps binnen haalt dus dan ben je eigenlijk aan het stelen.
ik zou het niet doen als ik jou was.