Hoe zorg ik ervoor dat iemand een wordbestandje die ik naar ze stuur niet kan openen (een foutmelding krijgt)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
3.4K
paulus811
12 jaar geleden
Is het de bedoeling dat ze het bestandje NIET kunnen openen? Want zo lees ik je vraag.

Antwoorden (3)

Daar bestaat een programmaatje voor, "Document Corrupter".
bamibal
12 jaar geleden
Je vraag is een beetje verkeerd gesteld, vermoed ik.
Waarschijnlijk bedoel je dat je ervoor wilt zorgen dat iemand het Wordbestand juist wel kan open, zonder foutmelding.

Misschien heb jij een nieuwere versie van Microsoft Office dan de ontvanger. Dat kun je zien aan de extensie. Als de naam jouw document eindigt op .docx, dan moet je het niet opslaan als Word-document, maar in de Compatibility mode.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem gewoon een MP3 bestand ofzo en hernoem het naar .DOC. Niet moeilijk doen met corruptors etc.