waarom wil mijn computer itunes niet downloaden?

Ik probeer Itunes te downloaden, maar elke keer als ik het probeer te openen krijg ik een melding dat Apple Application Support niet gevonden is en dat ik Itunes opnieuw moet downloaden, dat heb ik meerdere keren gedaan maar mijn computer (ASUS) blijft dezelfde melding geven.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Let op! er is een versie te downloaden voor Windows, Linux en Mac...