"Je kunt iTunes Match voor 24,99 euro per jaar gebruiken. Met de dienst kan je je muziekbibliotheek in iCloud opslaan, waarna je de muziek naar andere apparaten kunt streamen. Zo kun je de muziek bijvoorbeeld op de iPad of iPhone beluisteren, maar ook op een Mac of Windows-machine. Gebruikers kunnen in totaal 25,000 nummers in iCloud opslaan."
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Voor zover ik heb begrepen, scheelt dit je dus heel veel opslagruimte, want je luistert je muziek niet vanaf je iphone/pod maar vanuit de cloud. Dus staat het digitaal op een server opgeslagen.