Hoe kan ik in de adresbalk van Windows Internet Explorer 9 een langere lijst van meer internetadressen (site's) krijgen?

Voorheen had ik in Windows Internet Explorer 8 een langere lijst van internetadressen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Hier staat uitgelegd hoe je dat voor elkaar kunt krijgen.
http://answers.microsoft.com/en-us/ie/forum/ie9-windows_vista/increase-address-bar-drop-down-list-in-ie9/bf875453-a6d7-4ddf-9095-bfc2c355a52a
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk is je historie verdwenen van het updaten van IE 8 naar IE9. Kwestie van meer adressen intypen en je lijst wordt vanzelf langer. De lijst bestaat uit adressen welke je eerder hebt ingetypt; dus hoe meer je intypt hoe langer de lijst wordt.