Kun je op je Blackberry 8520 Curve ook apps via i-Tunes downloaden of zit je vast aan Blackberry apps world?

Ik vind het aanbod van Blackberry app world nou niet zo overweldigend. Bovendien hebben veel apps geen Blackberry uitvoering.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

iTunes is ontwikkeld voor het Apple platform iOS.
Android Market voor Android gebaseerde telefoons.
Blackberry App World is enkel voor Blackberry's.

Helaas...iTunes etc. kan enkel voor Apple producten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan geen apps van iTunes op je BlackBerry zetten. Alleen apps uit de BB world zijn beschikbaar. Je zal het daar maa mee moeten doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb niet echt een logisch antwoord maar wat ik weet is: helaas gaat het niet lukken. Ik wilde ook ooit een app downloaden van de itunsstore (ofzo iets) en ik moest een ww en inlognaam geven. Die had ik van mijn ipod. Maar het lukte als nog niet. Hij zei wel dat hij hem ging downloaden maat deed het niet. Zelfde verhaal met de android apps. Hoppelijk heb je er iets aan :D