Waarom geeft mijn beeldscherm rare kleuren?

Ik heb gisteren een nieuwe laptop (acer aspire, Windows 7) gekocht. Installeren ging zonder problemen, maar kort daarna heb ik iets in de instellingen veranderd waardoor ik vastliep. Eigenwijs als ik was ging ik het niet oplossen, maar ging de computer herstellen naar een vorig punt, een paar uur geleden. Sindsdien zijn de kleuren van het beeldscherm heel raar. Overal zitten pixels doorheen, zwart wordt rood, bij blauw komen paarse strepen, enzovoorts. Fabrieksinstellingen terugzetten heeft geen zin. Graphics card geeft geen problemen...Help aub!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
9.4K

Antwoorden (3)

Ik zou hem helemaal opnieuw installeren en niet dezelfde instellingen veranderen. Heb je cd's erbij gekregen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit had mijn vader ook. Dit kan gebeuren als je laptop valt of beschadigt. Maar dit kan ook gebeuren als je de instellingen wijzigt. Hierdoor worden bijvoorbeeld delen van je beeldscherm blauw.

Ik heb gekeken, kijk hier is: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/283972-strepen-rare-kleuren-beeldscherm-veranderd-probleem-blijft

Ik zie dat hier meer mensen last van hebben:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/491305-Ineens-rare-kleuren-op-laptop-scherm

Ik weet nog wel wat sites, kijk eerst maar eens of je eruit komt

Gavin
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar de winkel met aankoop en garantie bewijs en de laptop.