Hoe verwijder je iemand definitief van msn?

Heb het al vaker geprobeerd maar diegene komt steeds terug. Blocken+verwijderen wil ook maar niet lukken :s

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Ik heb het via Ebuddy.com gedaan. Daar de persoon opgezocht in mijn lijst. Blokkeren en dan verwijderen. Dit heeft mij geholpen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar hotmail, naar je contactpersonen (linksonder) en haal hem daar weg. Nu kan je hem geen berichten meer sturen en hij jou niet, hij kan je wel nog steeds emailtjes sturen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon contactpersoon aanklikken , krijg je een balkje met verschillende mogelijkheden,onderandere contactpersoon verwijderen,dat aanklikken, krijg je ben je zeker en ja aanklikken en weg is hij