Ik kan geen pps bijlage openen en een uur geleden ging dit nog prima hoe komt dat?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

Vaak lukt het wel als je de bijlage eerst opslaat, en dan opend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Staat de vorige nog open ? Dat vindt de computer ook niet altijd leuk. Ik kom het veel tegen met PDF's ; als er eentje open staat (onopgeslagen), krijg ik er geen andere ' overheen' .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer even je 'file associations' na te lopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sluit eensje pc af en probeer het opnieuw. Bij mij lukt het soms niet en als ik hem afsluit en weer open lukt dit wel. Het valt te proberen he.