Waarom werkt mijn muis bij spellen in windows 7 niet goed?

Als ik minecraft speel begint de camera oncontrolleerbaar rond te draaien en als ik (de demo van) Magicka probeer te spelen kan ik zodra ik een toets heb ingedrukt (en weer heb losgelaten) niet meer klikken met de muis, noch een toets indrukken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Kimath
13 jaar geleden
Wat voor muis heb je? Draadloss, met snoer, balletje of laser?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Draadloos (Magic mouse, iMac) en een USB-muis. Ook als ik een van de twee loskoppel, blijft het probleem...

Antwoorden (1)

Het zou met je mouse driver te maken kunnen hebben.
Wat je het beste zou kunnen doen, is een aangepaste driver downloaden die compatibel is met een 64 bit systeem van windows 7. Eenmaal gedownload installeer je hem, en start daarna je pc opnieuw. Dan zou het moeten werken.

Succes ermee.