Hoe kan je in word (2007) een grafiek maken met op bij as de meetwaarden in tekst?

Ik wil graag in een grafiek zetten hoe ik bepaalde vaardigheden heb beoordeeld. Horizontaal de vaardigheden, en verticaal op de as de beoordeling (zeer slecht, slecht, matig, redelijk, goed, zeer goed).
Hoe krijg ik dit voor elkaar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het meest simpele is om dat met een ander programma (b.v. Excel) te doen en dan de grafiek als plaatje in je Word document te plakken. n.b. Mijn ervaring is dat je voor dergelijke grafieken
als je redelijk wat vaardigheden in de grafiek wilt zetten de vaardigheden beter op de Y-as kan zetten en de scores op de X-as. Dat leest wat makkelijker.

Het beste antwoord

Je kunt een grafiek in Excel maken en dan importeren in Word. Zoek in de help van Word "Grafiek maken"; daar staat alles in.