Hoe kan ik in windows vista terugzien naar wie ik een document heb gefaxt direct vanuit het bestand?

Dus fax via het modem, en niet via de fax.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Veel modems hebben een log-functie. Daarin worden de afgelopen 100 akties (of daaromtrent) opgeslagen.

Kijk in de gebruiksaanwijzing van jouw modem of jij zo'n logfunctie hebt.

Veel modems zijn bedienbaar door in je internetbrowser het volgende adres in te typen:

http://192.168.0.1/

Probeer het eens. Goede kans dat je de web-interface van je modem krijgt.