Wat is PC tools Registery Mechanic voor programma?

Ik kan met niet herinneren dat ik het programma geïnstalleerd heb en het begon spontaan met scannen. Het programma vond allerlei fouten op mijn computer en om het op te lossen moet ik het registreren.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

Een tool om je PC te scannen. Het is een betaald programma, dus je moet je dan inderdaad registreren.

Kijk ook eens op de onderstaande site (review)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een soort virus. Ik zou er even naar vragen bij een computerzaak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt mij de nepversie van PC tools Registry Mechanic als hij onaangekondigd opeens op de pc is terechtgekomen. Probeer het eens te verwijderen met CCleaner (te downloaden op onderstaande link). Als dat lukt, houd dan een tijdje goed in de gaten of er nog andere onbekende nieuwe programma's of snelkoppelingen zijn verschenen. Let ook op of Internet Explorer traag start en of de harde schijf overuren draait. Als dat het geval is, dan wordt het toch tijd voor een grondige schoonmaak.
tonijn
13 jaar geleden
Installeer de gratis versie van MalWareBytes en scan je gehele computer en verwijder dan alles wat hij vindt, dan zal het weg zijn, het is namelijk Malware!