Ik heb Windows live messenger al verwijderd uit mijn programma's/software. Toch wil het icoontje niet van de startbalk af. Hoe krijg ik dit weg?

Ik heb ook de prullenbak geleegd en de computer opnieuw opgestart. Maar dat heeft niet geholpen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Het gaat wel degelijk om de startbalk?

Dan gewoon: rechtermuisknop en shift ingedrukt houden als je op verwijderen klikt.

En anders nog eens kijken of het wel degelijk verwijderd is, desnoods mbv een uninstalltool als revouninstaller.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt het beetpakken met je rechtermuisknop en naar de prullenbak verslepen. Daar laat je het los en in het menuutje dat volgt klik je op 'verplaatsen'.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klik er met rechter muisknop op en klik op: losmaken van taakbalk of iets dergelijks. Succes!