Kan ik van informatie uit excel verwerken in een email?

Graag wil ik weten of ik gegevens uit een excel werkblad kan gebruiken in een email die ik verstuur via bijvoorbeeld outlook. Ik wil een mailing aanmaken voor mensen die rood staan bij mij, dat ze automatisch een email krijgen dat het bedrag hoger is dan X.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.1K

Antwoorden (3)

Dat kun je gewoon selecteren, kopiëren en plakken. Dat doe ik tenminste als ik vanuit outlook een mail verstuur.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt dit doen met de functie 'Samenvoegen' in Word waarbij je het Excelbestand als gegevensbestand gebruikt. Bij het samenvoegen kun je aangeven dat je wilt samenvoegen naar e-mail. Voorwaarde is wel dat in de Excellijst ook het e-mailadres is opgenomen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik doel meer op het feit, dat er in een email een script wordt gebruikt zodat het script informatie uit een excel lijst kan plukken en kan verwerken in een email
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat voor soort script denk je aan? Ik denk dat je het onnodig ingewikkeld maakt. Ik meende uit je vraag op te maken dat je op basis van informarie in Excel e-mails wilde versturen met informatie opgenomen in de e-mail. Dan is de optie van samenvoegen de meest eenvoudige.
ik zou gewoon het excel bestand als bijlage doen als ik jou was