Microsoft office voor mac werkt niet, start niet meer op?

ik heb officiële Office mac 2011 thuisgebruik en studenten gekocht voor mijn macbook maar als i kdeze start zegt office: Microsoft word kan niet worden geopend omdat er een probleem is.

voorheen deed deze het wel. iemand heeft toevallig mijn fonts verwijderd, deze zijn weer terug gezet maar nog steeds de fout.

Toegevoegd na 54 minuten:
het is gelukt
bedankt allebei

vraag kan sluiten

niet meer reageren aub/

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
5.7K

Het beste antwoord

Wat Jelle zegt. Op een Mac is een installatie verwijderen relatief eenvoudig: Je kunt gewoon de map Office in je Prullenbak zetten en vervolgens opnieuw Office installeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik kan de map niet vinden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die staat in de map Programma's ofwel Applications.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thanks, iedereen die antwoord gaf

Andere antwoorden (1)

Verwijder de installatie compleet, en installeer het opnieuw. Dan zit je niet meer met foute interne verwijzingen.