Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik door de fabrikant geinstallerde apps van mijn Samsung Galaxy S2?

Ik heb net een Samsung Galaxy S2 gekocht, de fabrikant heeft hier al een aantal apps op geinstalleerd, waarvan ik de helft niet gebruik. Hoe krijg ik die eraf en welke moet je er juist niet afhalen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
668

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Die kunnen er niet af. Samsung heeft dat zo gedaan omdat zij dat beter vonden, dus helaas zit je er aan vast.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Tis wel héél irritant! ;)
Het kan er niet af als het standaard apps zijn. Je kunt ze misschien wel verwijderen (ik denk het niet) door naar ''Taakbeheer'' te gaan en op ''pakket'' te klikken daar krijg je de meeste apps te zien en je kunt er sommige verwijderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan niets eraf halen. Dat is wel jammer. Ik heb er namelijk ook een. Je kunt er wel vele nieuwe apps op zetten. start je wi-fi, en ga dan naar samsung apps. Daar kun je er nieuwe op zetten. Als je er dingen hebt opgezet die je niet wilde hebben, haal je die weg door je fabrieksinstellingen terug te zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee kan niet tenzij jij je galaxy s2 root.
maar daar zou ik niet aan beginnen want je galaxy s2 kan er stuk van gaan.

als je hem toch wil rooten moet je maar effe googlen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding