Microsoft Word auto-opmaak?

Ik ben bezig met een dossier voor mijn studie. Hiervoor moet ik een aantal gegevens in een wordbestand zetten. Soms kopieer ik deze gegevens rechtstreeks van internet (nee, geen plagiaat...), zoals van wikipedia. Het vervelende is dat de opmaak van wikipedia (inclusief links en de blauwe tekst van links) behouden blijft bij het plakken. Dit moet ik dus zelf steeds in de opmaak van mijn dossier (times new roman, lettertype 14) zetten. Op zich is dit natuurlijk maar een klein probleempje, maar is er ook een manier waarop ik word kan vertellen om alles wat ik in het document plak aan tekst automatisch times new roman lettertype 14 te maken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Plak het in Word. Dit tekentje verschijnt:

http://office.microsoft.com/global/images/default.aspx?AssetID=ZA101810561043

Klik vervolgens op het pijltje wat er (als het goed is) naast staat, en klik op 'Alleen tekst behouden'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Doe plakken speciaal en kies vervolgens plakken als tekst... Klaar is kees...