Kan ik meerdere cellen "linken" in Excel?

Ik heb twee verschillende excel-files.
Ik wil cellen uit de ene file koppelen (linken) met cellen uit de andere file.
Ik weet dat dit per cel kan met het = teken.
echter is het zoveel informatie dat het handiger zou zijn om bijvoorbeeld een hele rij uit file1 te koppelen aan een hele rij uit file2.
Is dit mogelijk of gaat het per cel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt de link uit de eerste cel toch kopieren over de hele rij, of is dat niet de bedoeling. Als je in de eerste cel een relatieve verwijzing hebt staan (dus zonder $ tekens) moet dat goed gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@1 ja dat wil ik
@2 dankje

Het beste antwoord

net getest. het kan.

uit een ander bestand:
='[name.xlsx]tabblad_naam!$7:$7
='C:\Users\Naam\Documents\Naam\[naam_bestand.xlsx]naam_tabblad'!$B$2

uit laat in eerste instantie alleen de eerste cel zien. met het zwarte vierkantje even doortrekken over de andere cellen.

1ste is voor hele rij
2de voor 1 cel.

hij verandert automatisch de eerste in de 2de als je het originele bestand afsluit.
als je het originele bestand veranderd, wanneer het het gekopieerde bestand heb afgesloten. vraagt hij bij het gekopieerdderde of je het wilt updaten.

hoop dat dit is wat je wilt/ zoekt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het gaat helaas per cel. Maar je kan een cel invoeren, en de rest kopieren.

Toegevoegd na 1 minuut:
Kkopieren kan uiteraard door gewoon de cel 'naar beneden te trekken'. De formule wordt dan automatisch bijgewerkt.