Hoe koppel ik mijn schoolmail aan mijn Outlook?

Normaal voeg je heel simpel een account aan, maar het puntje hier is dat je normaal via een internetpagina inlogt. Op school hoeft dit niet, omdat je hier met je eigen account gegevens aanmeld op de computer.

De site (ook van Outlook) is Microsoft Outlook Web acces. Dus moet het toch mogelijk zijn lijkt mij. School heb ik gevraagd, maar die weten van niks. Iemand een idee?

Toegevoegd na 38 seconden:
Outlook versie op computer: 2007
Windows 7
Als er meer info nodig is, vraag maar!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
5.4K

Het beste antwoord

Je school maakt waarschijnlijk gebruik van Microsoft Exchange. Op school gebruik je OWA (Outook Web Access)

Nu kan je in outlook thuis via account instellingen proberen een nieuwe exchange account toe te voegen. Of dit ook gaat lukken hangt van je systeembeheerder op school af of die het toestaat om buiten OWA ook verbinding vanuit Outlook te maken, buiten het eigen netwerk.

Ervaring leert dat je 9 v/d 10x gebonden bent aan OWA.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dan moet je naar je outlookaccount -> instellingen(rechts bovenin naast je naam staat een symbooltje) -> meer e-mailinstellingen -> je e-mailaccounts( 2e in de rij onder account beheren) -> hier kan je een account toevoegen ! dus daar moet je je schoolemail bijzetten. hoop je hiermee te hebben geholpen !:)