Hoe kun je instellen dat als je op de " of de ' toets drukt deze direct verschijnt zonder eerst op de spatie te drukken?

Heb de pc opnieuw geïnstalleerd en kan deze instelling niet vinden. Dus ik hoop dat iemand hier weet hoe het moet.

Toegevoegd na 2 minuten:
oeps, toch nog gevonden:
http://www.goeievraag.nl/vraag/keer-toets-drukken-keer-druk.817

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Dit kwam ik tegen bij een vorige vraag, weet niet of het je helpt:

"Dit is afhankelijk van je toetsenbordinstelling. Als je "Verenigde Staten (internationaal)" gebruikt, moet je inderdaad twee keer drukken. Dit wordt gedaan om makkelijk accenten/trema’s op klinkers te zetten (waarvoor je anders speciale toetscombinaties nodig hebt).

Wil je dit niet, dan kun je een andere toetsenbordinstelling gebruiken."
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Klopt wat Panic zegt. Rechtonderin op je taakbalk, kun je de taalinstellingen van het toetsenbord kiezen. Staat daar geen icoontje met een toetsenbordje, klik dan rechts op de taakbalk en kies Werkbalken>Taalbalk. Als je de landinstelling anders kiest (klik op het toetsenbord-icoontje om andere instellingen te kiezen) en op "Engels (Verenigde Staten)" zet, is je probleem opgelost.