Is er een programma of een vast staande toepassing op de laptop hiervoor?

Hallo,

Ik zat net te denken, dat het vastlopen van Origin misschien zou kunnen komen, door het te rustig koelen van mijn laptop. Dit ontdekte ik net nadat ik Call of Duty 2 had gespeeld en daarna Origin ging opstarten. MAAR, weet iemand een programmaatje waarmee je hem vanaf dat je ook ff lekker aan het koelen MOET zetten, omdat ik elke keer een game opstarten een beetje overbodig vind. Weet dus iemand daar een programmaatje of een toepassing al vast staand op de laptop voor?

Toegevoegd na 2 uur:
Ik zal de vraag wel anders stellen.

Is er een programma waarmee je je laptop een soort warming-up kunt geven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Huh?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vanaf MAAR raak je me kwijt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Martine waar ben je? Ik zie je niet meer. Ik ben links gegaan en jij?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dacht gewoon rechtuit te faan, maar opeens is alles weg?!!
Huh?
Ritsuka
12 jaar geleden
Bij mij ook huh?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik zag ook niets meer, dus maar links gegaan. Was ook niet goed. *Gaat even proberen er iets van te maken* MAAR, weet iemand een programmaatje waarmee je hem ff aan het koelen moet zetten (zelfs dan nog snap ik dit niet) omdat ik elke keer een game opstarten een beetje overbodig vind. (dit snap ik dan sowieso niet, je wilt een programma dat hij gaat koelen, maar je wilt niet steeds opnieuw opstarten) Weet dus iemand daar een programmaatje of een toepassing al vast staand op de laptop voor? (waarvoor?) Sorry, ze wil een programma om te koelen ofzo? Zal ik als antwoord maar plaatsen: Stap 1. Ga naast de computer zitten.
Stap 2. Adem diep in.
Stap 3. Adem heel hard uit.
Stap 4. Blijf Stap 2 en 3 in die volgorde gedurende een half uur herhalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is ook geen geluid waar we op af kunnen gaan...
:'-(

Antwoorden (2)

Als je een programma zoekt dat je computer even lekker laat zweten, zoek dan een 'benchmarker'. Het nut zie ik echter niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De ventilator is niet handmatig aan te sturen voor zover ik weet.

Als je laptop vastloopt omdat hij te warm wordt, is je harddisk waarschijnlijk al aangetast. Wat je kunt proberen is er een koeler onder zetten zodat hij z'n warmte makkelijker kwijt kan. Als hij blijft crashen, zul je er een nieuwe harddisk in moeten laten zetten.