Ik heb Microsoft Office Outlook 2007,als je hem opent dan zie je rechtsonder staan "Bericht 1 van 52 wordt verzonden" ,hoe kom ik hiervan af ?

In het vak Postuit staat geen enkel bericht dat verzonden moet worden,toch verschijnt iedere keer een dergelijke mededeling.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Het lijkt erop dat de e-mail instellingen niet goed staan.
Of je hebt meerdere e-mail adressen geinstalleerd en bij één van deze staan de instellingen verkeerd.
IN het postvak uit mogen geen mailtjes staan. Zo gauw er ook maar één in staat blokeert deze mogelijk de volgende mailtjes.
Deze staan dan in de wachtrij .
Net als bij b.v. in de rij staan voor de kassa van een bedrijf
FRank
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij "postvak uit" alle berichten weg gooien!