als ik met een samsung star2 een spelletje download zet hij het op het telefoon geheugen en niet op mijn geheugenkaart hoe kan ik dat zo instellen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dat ook, met een Samsung Wave 525. Ik denk niet dat het volgende werkt, want ik heb het ook geprobeerd, maar het valt te proberen: doe Menu > Settings > Memory > Default memory en vink dan bij alle opties Memory card aan, heb je dat al gedaan?

Het beste antwoord

met app2sd kan instellen dat het automatisch gebeurt

als je het handmatig wilt doen ga je naar applicaties druk je op de applicatie en dan verplaatsen naar sd ofzo.