Problemen met branden op DVD met Windows Movie Maker. Wie weet een oplossing?

Als ik mijn filmpje bewerkt heb met Windows Movie Maker wil ik het daarna branden op een DVD via WMM, maar dat lukt niet. Het bewerkte filmpje wordt opgeslagen als een WMMproject en ik krijg de melding dat het niet gebrand kan worden. (het wordt niet ondersteund). Een .AVI bestand kan ik wel op die manier branden. Hoe kan ik het probleem oplossen? Ik heb Windows 7 en WMM versie 6.0

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1K

Antwoorden (2)

je moet het project afmaken als film
zodra je dus de clips op volgorde hebt sla je het eerst als project op
open en het weer en daarna de optie
film publiceren
die wel in het menu te vinden is
en het is dus niet opslaan of opslaan als
capthavoc
12 jaar geleden
je moet het bestand niet opslaan als project, maar in het startmenu bovenin rechts in het midden kiezen voor film opslaan, en dan het gewenste formaat kiezen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lukt! Het is wel wat vreemd dat als ik klik op : plublish to DVD, gaat hij het automatisch weer opslaan als project. Je hebt geen keuze. Maar als ik dan in het brandprogramma kom, kies ik voor het opgeslagen filmpje elders op de pc en kan ik het alsnog branden.
Beiden bedankt.