Met welke software kan ik via netwerk computers delen?

Ik ben op zoek naar een toepassing waarmee ik via een netwerk (al dan niet internet) m'n computer kan delen met een andere computer.
Momenteel gebruik ik 'LogMeIn', wat echt heel veel mogelijheden geeft op het gebied van delen.
Echter kom ik tot de ontdekking dat het een trial versie is! Na verloop van tijd dien ik voor deze toepassing dus te betalen. Jammer is het niet betaalbaar, waarvoor ik het gebruik...
Kennen jullie alternatieven, waarmee ik kan computerdelen?
Groets,
j.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.6K

Het beste antwoord

TeamViewer
Ik heb vroeger ook LogMeIn gebruikt, en inderdaad de trial versie, mijn opa heeft vaak probleempjes met zijn computer, en daarvoor heb ik TeamViewer op zijn en mijn computer geinstalleerd. Als hij nu een probleem heeft, dan kan ik zo vanaf hier zijn computer besturen, ook kun je bijna alles wat je ook met LogMeIn kunt, en het is gratis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja er bestaan verscheiden GRATIS alternatieven. Teamviewer is een goed alternatief.

http://www.teamviewer.com/nl/index.aspx
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gaat het om het besturen van een andere computer of alleen om het uitwisselen van bestanden? Als dat laatste het geval is dan zou ik gewoon een FTP-programma aanraden. FTP-Server op de ene en FTP-client op alle ander PC's zetten en je kan zo bestanden delen.

http://filezilla-project.org/

Voor het besturen van een computer kan je meestal gewoon je OS gebruiken, Windows geen een aantal opties om dat te doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je gewoon over gegevens wilt beschikken op een andere
computer achter dezelfde router heeft windows zelf deze optie.
alle PC's zelfde werkgroep naam
map of schijf "delen"
"netwerkverbinding" maken en klaar is kees