hoe of wat heb je nodig om een .mp3 bestandje te converteren naar .wave?

moet je er iets voor downloaden
of kun je met de rechter muisknop converteren of anders?
ik heb een windows.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ik heb hier vaak Wavepad Editor voor gebruikt. Werkt heel goed. Je kunt hierin een .mp3 bestand openen, dan laadt hij het, en zodra het helemaal geladen is, kun je het opslaan als .wav - andersom kan ook.

Zie bronvermelding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke, ik heb een paar bestanden geselecteerd. wave editor heeft ze geladen. zijn ze nu al geconverteerd?
zo nee, hoe dan wel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ow sorry ik denk dat ik hem al heb gevonden
bedankt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jes. eindelijk een CD branden op me nieuwe laptop :)
bedankt voor de moeite

Andere antwoorden (2)

Je kunt het beste 1x een programmatje downloaden, het programmaatje wijst je dan stap voor stap de weg;

http://www.wayward.nl/nl/handleiding-wav2mp3.shtml
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt daarvoor de programma WinLame gebruiken. Snel en eenvoudig.