Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een applicatie voor Sonos Desktop Controller die Grooveshark ondersteunt ?

Hoi Allemaal :)

Ik heb sinds kort Grooveshark ontdekt.. Ideaal programma! Maar is er ook een crack of applicatie wat zich linkt aan mijn Sonos desktop controller?

Zie uit naar jullie antwoorden :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
589
escape
13 jaar geleden
Waaah! Heb jij een Sonos? Ik ben jaloers!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, bijzonder relaxed apparaat hé! Heb er een in de huiskamer en een in de keuken... Schitterend geluid en bijzonder gebruiksvriendelijk :)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Denk het niet sinds het webbased is. Als je programma based gratis muziek programma wilt hebben moet je met spotify gaan werken. Heeft meer muziek tot zn beschikking dan Grooveshark en is ook veel stabieler. Je kan een gratis(+adds), 5E en 10E (inc tel.applicatie) abonnement nemen.

Ook heeft Spotify een Facebook functie waarbij je muziek en zelfs playlisten kunt delen met medegebruikers.
* sorry ben al jaren fan van dit programma.

Omdat je het moet installeren is het denk ik makkelijker te programmeren is voor desktopcontrolls e.d.

Ook buiten je Sonos controller zou ik Spotify aanraden. Het is een erg makkelijk player waarbij je je eigen muziek gemakkelijk kan mengen met het online-stream aanbod. Daarbij is het (helaas voor niet veel mensen interessant) ook voor de artiest beter geregeld via Spotify dan met Grooveshark. (HET IS DUS LEGAAL)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding