waar is een goede site om flash(extensie .swf) te leren/begrijpen te veranderen/creeëren?

grotendeels heb ik het al helemaal beschreven in de titel,maar het heeft een staartje:
een beetje hetzelfde als deze vraag,die ik ergens anders heb gevonden: http://www.goeievraag.nl/vraag/goede-gratis-editor-swf-files.146463 ,maar niet geheel hetzelfde.
zo zoek ik NIET een converter(inderdaad,waar heb je dat voor nodig?)maar een programma/editor.
die MOET gratis zijn,of zo goed als gratis.
verder vraag ik me af of ik in een flash ook foto`s kan zetten.
naar mijn weten is dit mogelijk,maar dat is toch eventjes handig als extra bevestiging.
dus hoofdzaak is een flash ontwerper aka editor die gratis is en de mogelijkheden heeft om een flash kan maken of veranderen,en of ik er dus ook een filmpje/plaatje(normaal,niet getekend) kan inzetten.

Toegevoegd na 20 uur:
mischien heb ik het toch nog wel een beetje onhandig uitgelegd,want ik heb dus geen tutorials/instructies\handleidingen nodig maar (het liefst gratis)programma`s nodig.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Op http://www.lynda.com/ staan heel veel video-tutorials. Een gedeelte daarvan kun je gratis bekijken. Wil je toegang tot alle tuts, dan moet je betalen. Dit kan ook per maand (zonder verdere verplichtingen), dat is misschien net genoeg voor jou om te leren wat je wilt leren. Succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
P.S. Alle video's zijn in het Engels - zonder ondertiteling, maar het beeldmateriaal is erg duidelijk en dus goed te volgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je al is een keer YouTube bezocht en bekeken? "How to understand flash", of neem een kijkje in de bibliotheek..