Is er een "filecounter" die je aantal bestanden op je computer kan weergeven of tellen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.5K

Het beste antwoord

Je hebt een aantal tools van Microsoft geheten sysinternals. Daarin zit een tool DU (Disk Utility).
Als je de hele sysinternals.zip download (en uitpakt) of alleen DU moet je met cmd naar een DOS window gaan.
Als je DU gebruikt zie (dit is het voorbeeld van mijn C: schijf)

c:\>"c:\Program Files\Sysinternals\du" c:\

Du v1.34 - report directory disk usage
Copyright (C) 2005-2009 Mark Russinovich
Sysinternals - www.sysinternals.com

Files: 278433
Directories: 32339
Size: 81.722.260.890 bytes
Size on disk: 81.682.992.980 bytes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Treesize is een mooi programma hiervoor.
Laat ook zien wat voor files en hoe groot deze zijn