Zoek de systeem eisen op google en bekijk die van jouw op mij computer
Als je wilt weten welke spellen je pc aankan zoek dan bij google: can you run it
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Minecraft is grafisch zo simpel. Dat spel moet elke PC wel aankunnen, tenzij je een oer oude PC hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn nVidia GeForce 7100 videokaart kan hem niet helemaal aan, maar dat komt omdat deze zwaar tekort schiet op gaming. Maar kijk anders even bij Can You Run it, daar kun je zien of spellen je computer aankunnen.
www.systemrequirementslab.com/cyri/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk gewoon ff proberen. valt denk ik niet echt achter te komen.
Bronnen: