hoe krijg ik whats app weer aan de praat?

Ik heb een nokia c5 en een abonnement met internet. Ik heb al zeker een jaar whats app op m'n telefoon gehad. Ik heb hem laatst gereset (soft reset) en sinds dat moment werkt whats app niet meer. Ik heb het installatie afstand gedownload van whatsapp.com maar ik krijg telkens de volgende melding:

This version of whatsapp is too old and no longer functions.
Please visit www.whatsapp.com/download and download the latest copy.

Ik heb al meerdere malen opnieuw het programma gedeïnstalleerd en geprobeerd te downloaden maar het is tot nu toe nog niet gelukt,
kent iemand dit probleem of weet iemand een oplossing?

Toegevoegd na 4 dagen:
ik heb hem van whatsapp.com/download
gedownload. Versie 2.6.37
en die geeft telkens opnieuw aan dat die te oud is
ook heb ik geprobeerd om iemand me een invite sms te laten sturen maar dat gaat niet omdat ik nog in hun contact lijst sta
opnieuw eraf gooien en dan installeren lukt niet, heb ik meerdere keren geprobeerd

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Misschien heb je het een jaar gratis gehad? En moet je nu eenmalig een bedrag betalen...0,79 cent ofzo?? Bij android is het eerste jaar gratis dan eenmalig betalen!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vraag iemand die Whatsapp heeft om een invite te sturen en probeer die download
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zal wel waarschijnlijk werken als je de WhatsApp versie die je nu gebruikt verwijderd, en daarna hem opnieuw installeert.
Dit heeft mijzelf ook geholpen.