waneer mag je jezelf een hacker noemen ?

ik wil weten of ik deze titel mag gebruiken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Je bent een hacker wanneer je accounts van kraakt zonder hier toestemming voor te vragen. Ook als je allerlei informatie van internet haalt waar publicatierechten opzitten.
Als je dit doet vindt ik dat trouwens niet zo'n goede zaak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een hacker verschaft zich toegang tot andermans computersystemen, zonder daarvoor toestemming te hebben van de eigenaar van het desbetreffende systeem.
Doe jij dat, denk dan nog eens heel goed na of je dat wel wilt doen. Het is behoorlijk onfatsoenlijk, want het is gewoon inbreken en andermans eigendommen niet respecteren en de straffen er op zijn ook nog eens niet misselijk...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op deze site staat wanneer je je een hacker mag noemen.
(en nog belangrijker wat nou eigenlijk een hacker is, dit is niet iemand die accounts kraakt)
http://www.pavietnam.net/
Als je moeten hebt met het lezen van engels wil ik de belangrijkste stukken wel uitleggen.

Toegevoegd na 3 minuten:
even voor de duidelijkheid:
Iemand die accounts kraakt is een cracker, geen hacker.