Wat is het beste muziek programma waarmee ik muziek kan veranderen aanpassen, En beats en alles kan toevoegen dat freeware is, en gratis is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.5K

Het beste antwoord

Mixcraft en Audacity, ik raad je aan om ze allebei te proberen, maar ik denk dat jij op zoek bent naar Mixcraft (of Fruityloops als je het echt goed wilt aanpakken, maar die kost weer geld).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt man : )

Andere antwoorden (5)

zoek zelf is op google man
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is geen enkel programma gratis. Tenminste wil je je gemaakte liedje ook kunnen opslaan. Fruity loops studio producer is een goed programma om beats toe te voegen en liedjes te maken. Het is alleen niet gratis, maar wellicht kun je hem d0wnl0aden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sibelius (niet gratis) wel de beste.
Gratis is er eigenlijk niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Absoluut Audacity. Heeft zeer veel functies, en is vrij intuitief in gebruik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mp3directcut en djmixer.
Bronnen: