Hoe kan je ipv rechtermuisklik: Google doorzoeken op " woord " Youtube laten zoeken met een rechtermuisklik ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Je zou de standaardzoekmachine kunnen wijzigen naar Youtube. Nadeel hiervan is wel dat je niet meer via de zoekbalk op Google kunt zoeken, maar dat hij standaard naar Youtube gaat.

Een andere optie is het downloaden van een extensie, zoals deze: https://chrome.google.com/webstore/detail/context-menu-search/ocpcmghnefmdhljkoiapafejjohldoga?hl=en
Als ik het goed begrijp, kan je daarmee met al je zoekmachines (dus ook Youtube, als die daartussen staat) zoeken op een geselecteerd woord.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het werkt nog makkelijker: je kunt binnen die extensie gewoon zelf je zoekmachines selecteren waarop je wilt zoeken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank voor het snelle antwoord.
Precies wat ik zocht.