Met welk programma kan ik een gebouw maken en daarin de kamers bekijken ?

Voor Geschiedenis moeten we een museum maken. Wat wij het liefst willen is een 3d gebouw waarin we de kamers kunnen indelen en daarna kunnen bekijken.

In dat museum moeten wij attributen in plaatsen,maar dit is voor latere zorg. Eerst willen wij weten welk programma wij kunnen gebruiken voor het maken van een 3D gebouw en kamers.

Toegevoegd na 14 minuten:
@ bamibal

Kan je dan ook de binnenkant bekijken?

En het liefst zonder foto's dus in 1 vloeiende beweging.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

Sketchup van Google is daar prima geschikt voor. En gratis.
bamibal
12 jaar geleden
misschien een beetje een omweg, maar de Ikea heeft ook een mooie software, hier kan je wel alleen maar één kamer maken, geen heel huis. Wat wel een voordeel is dat je kan kiezen uit verschillende bedden en meubels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met autocat, dat is wel een programma voor gevorderden. Scetchup is een goed en simpel alternatief
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3d max of bender zijn het beste maar wel het moeilijkst